Autumn leavs

Ny blogg, nya möjligheter. Ha-ha.

I denna nya bloggen tänkte jag skriva om allt mellan himmel och jord men framför allt om mina hästar.
Bara så ni vet liksom.

Idag är det lördag och det är ju nice... Hmn, eller inte.. Sjukt ont i huvudet och måste plugga till 3 prov! Åh, mmmmmmmmhm vad roligt!

Nu ska jag äntligen till stallet i alla fall. Tänkte rida ut min gosse Dalhemsrundan o arbeta lite i backarna! Me like.
Katja var här igår för att kolla igenom honom och allt såg jättebra ut! Blir helt lycklig över hennes ord om honom! Men ändå helt fantastiskt för man kan nästan inte känna igen honom från när jag fick honom. Det enda som aldrig kommer förändras är hans underbara personlighet och hans hjärta. Men jag måste säga att jag själv är så stolt över mig själv över att där inte vat något alls. Eftersom det är en så pass stor häst som tränas och tävlas på så pass högnivå inte har haft något på flera år! Japp, jag är nöjd! Haha. Men man ska kanske säga "pepparpeppar ta i trä" också? (a) hehe.

Nu måste jag dra.
Take care. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0