Home sweet home

Varit i stallet hela dagen nu och det har varit så kallt! Herregud alltså!

                               
                                  Dalhems rundan från högsta punkten. Haha.

Red ut Clinne Dalhems rundan som jag skrev innan och han var jättefin! Blev jätterädd en gång för ett rådjur och började galoppera på stället, jag började som vanligt skratta och kunde inte sluta förän jag kom in i stallet. Haha, det låter som jag har världens tråkigaste liv men när allt runt om kring känns lite  grått finns det inget så bra som att ha en häst som kan pigga upp en. Puss på honom! Haha.

         
              Clinton. f -95 e. Chirlon ue. Anart                   Rubicia. f -08 e. Rubinrot ue. Robin

Tänkte också ta tillfället i akt och berätta lite om mina hästar. Jag har två hästar, Clinton och Rubicia.  Clinton är en valack född 1995 e. Chirlon ue. Anart. Går MSV dressyr med mig och LA hoppning. Är otroligt snäll och min allra bästa vän! Jättebra gångarter och ett bra hopp. Jag har ambitionerna att jag och Clinton ska gå SM i dressyr nästa år. (Y) Den andra hästen heter Rubicia och är bara 1,5 år gammal alltså född 2008 hon är  e. Rubinrot och ue. Robin. Just nu går hon på lösdrift ute i Anderslöv men jag ska ta hem henne nästa september och tanken är att hon ska bli min nya "topphäst".

Yes, nu vet ni lite mer om dom och nu ska jag dra och plugga igen. Örk.
Take care. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0