I'm a tree reahing for the sun

Jag är så dålig, så dålig, så dålig, så dålig. Åh, jag vet. Inte skrivit ett seriöst inlägg på en vecka.. Och jag som skulle bättra mig.. Bajs.

Senaste veckan har i alla fall varit rolig men intensiv.. Är trött som en liten bebis nu! Skolan förra veckan även om jag var sjuk måndag till onsdag.
Tävling på lördagen och jag och Clinne debuterade MSV. Skitsvårt men jätteroligt! Clinne var super duktig och man känner att han kommer mer till sin rätt i de högre programen. Tummen upp! Så nu blickar vi framåt.
Denna veckan har bestått av stallet, skola, plugg och Bella. Med stor betoning på plugg. Usch ja, både företagsekonomi prov och internationell ekonomi.. Men jag tror de gick ganska bra, det kändes så i alla fall!

Idag var det träning på morgonen för Lasse och Clinne var jättefin! Hoppade först en massa linjer och annat och sen bana. Först lågt och sedan högre. Toppen. Efter det skolan och ha endast en lektion (YES!), dessvärre är det matte c som vi har och det är inte lite tråkigt.. Och svårt.. Fick i alla fall tillbaka proven från förra veckan och det gick bra så jag är helnöjd och lättad. Åhhh, pust liksom.
Efter matten bar det av till simning med Ji och Cherry simmade inte lika långt idag som vi brukar men alla är ju faktiskt lite småsjuka. Hehe.

Nu har jag chillat satan hela eftermiddagen och det har jag tänkt att göra hela kvällen också. Haha.

Take care. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0