Nothing's ever gonna change my love for you

Söndag och helgen är finito.. Tråkigt men sant men det gör egentligen ingenting för nu har vi höstlov. Woho!

Igår hann jag inte blogga eftersom jag i princip inte var inne på hela dagen! Först vakna på morgonen släppa ut hästarna och sånt och sen vidare till Skurup och Landäng för att köpa kavaj o nya vita ridbyxor.. Men ja, inte så lätt att hitta snygga saker till killar men blev i alla fall att vi bestälde en assnygg pikeur kavaj och köpte ett par pikeur byxor. Toppen (Y)

Sen vare vidare till Vellinge och trimma igenom stjärnan och han var super. Fixade mycket inför tävlingen och så och sen vidare till Cherry för myskväll. Jepp, riktigt mysig kväll men det är det alltid med 4bitches. Love it.

Idag vare tävling som gällde och det var programen LA:6 och MSVB:2. Det regnade hela dagen och allt sånt tråkigt men Clinne var super!
I första klassen var det väldigt blandat.. Vissa saker var awesome och vissa lite mindre bra. Men i det stora hela så var han väldigt fin, misstagen är att det blir spänt när det låter runt omkring och så. Men hellre en överladdad häst än en seg. Hehe. Men resultatet blev helt okej och jag fick väldigt fina kommentarer: "Ett ekipage för framtiden! Lycka till!"

Nästa klass som var MSV och vår andra start i ett så högt program. Clinne var grym! Riktigt fin var han! Inga större missar förutom de två bytena i språnget där det blev fel i första för jag fasnade i sadelgjorden och i andra så blev han rädd för några på läktaren som viftade med ett papper. Typiskt men han var jättefin! Resultatet blev mycket mer än vad jag hade hoppats på så nu är det bara att jobba vidare! Åh, SM känns inte så långt borta trots allt.

Fick väldigt mycket fina kommentarer från många idag. Värmer verkligen att höra att det inte bara är jag som älskar min häst. Haha, CLINTON DU ÄR BÄST!

Nu är det en tävling nästa helg också och det blir i Malmö och rida en MSV. Hoppas det går bra!

Nu ska jag sätta mig med mitt godis från igår och titta på någon rolig film samt önska att Bella var här. Hehe.

Take care folks. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0