Summerbreeze

Onsdag och jag har inte kunnat skriva sen i söndags för jag har inte haft tillgång till dator. Tråkigt men sant.

Veckan har gått fort i och med att det är lov och både måndag och tisdag har varit några rikiga hästdagar!
Måndagen började med att vi stack till clinic i Flyinge för Meredith Michaels Beerbaum och hon är så jävla grym! Helt sjukt! Hon visade verkligen hur små detaljer det är som gör den stora skillnaden! Efter clinicen så vare hem och rida hästarna och båda var jättefina, speciellt Clinton! Sen sov Bella hos mig och sånt mysigt!

Tisdagen var också hästdag med stor H! Stack till stallet med Bella och Ji vid tolv och kom hem vid halv 8. Haha, däremellan hann jag rida Clinnebäst, Oppe (Optimist. f. -99. e. Opius ue. Neapel) och Hasse (Welton Wood. f. -99. imp. Irland). Alla tre var jättefina! Och hann också fixa allt till alla. Jepp. Trött som satan på kvällen men härligt! Jag hade verkligen kunnat rida typ 10 hästar om dagen! Underbart!

Japp, nu har jag tagit igen för dom dagarna när jag inte skrev något. Så nu är jag kvitt och förlåten. Hehe.
Idag ska jag chilla hela dagen lång med tv och data och inte göra ett skit förän ikväll då jag ska träna för Tobbe med Clinne och rida Bailey (ViaVia. f. -02. e. Bustron). Mysigt!

Nepp, nu ska jag dra ut och kolla disneychannel. Haha.
Love, peace and understanding. Take care. Hej.



"Once a failure, always a retard. Go through the books
just dream. I went to school with an offer for my teacher
he thought, please don´t look down on me.. But I will"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0