Time is all around

Sorry att jag inte har varit så aktiv med min bloggning de senaste dagarna men har legat hemma ganska sjuk.. Haft ganska hög feber, ont som fasen i halsen och grymt förskyld! USCH!

Mår i alla fall lite bättre idag men fick inte gå i skolan för mami.. Så japp, lookat film hela dagen och sånt och nu ska jag snart sätta mig och plugga satan. Mhm, matteprov på fredag och det är så svårt! Hatar matte c...

Clinne mår jättebra och gick riktigt bra när jag tvingade mina föräldrar att låta mig på kvällen. Mohaha. Men han var jättefin så jag är laddad till tusen inför MSV i helgen! Yesbox! Kommit ut startlistor nu så jag ska kika igenom dom lite mer.

Men nu fryser jag så ska gå och hämta en ännu tjockare tröja.

Ha det bra och take care. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0