Tove Styrke - We're not living in Amerika. That's goood shit!

Fredag och sista skoldagen innan lov! Yeeees!

Skolan från 9.45 och allt flöt väl på som vanligt. Inga större händelser alls.
Efter skolan vare att dra till stallet och väl där trimmade jag Clinne i paddocken. Han var asfin och vi red igenom programen till på söndag. Gött. Fixa allt i stallet och sen hem till Bella för fredagsmys. Maha. Käkade Tacos med Bella och JoJo, tittade idol och sånt nice. Ville egentligen sova hos min Bella men var tvungen att cykla hem för imorgonbitti ska mami och jag ut till Skurup och Landäng för att kolla kavaj. Yes.

Nu har jag precis kollat klart på idol och såg vem som åkte ut.. Men fan vad fel det gick! Nicklas skulle ju inte alls ut.. Eller i alla fall inte denna gången för först ska Rabih och sen Eddie ut. För dom är så jävla dåliga och sen Nicklas. Fan Sverige hur rösta vi egentligen..? Ja, eftersom jag är grymast på idol (hahaha *not*) tänkte jag ge er min lista på vem som ska ut och i vilken ordning. Tar alltså från nästa vecka eftersom Nicklas redan är gone.. :(

Först ska Rabih ut sen Eddie sen Reza sen Erika  sen Calle sen Mariette sen Tove (men egentligen så är hon lätt bäst men om hon vinner blir hon lika dålig som dom andra som gjort det) och sist Erik.

Så den som går vinnande ur striden bör vara Tove men inte genom att vara segrare utan som två för det är alltid dom som slår igenom sen. Jepp, that's my opinion.

Nu ska jag sleepa. Goodnight folks. Take care. Hej.


Gammal bild som gatan men we like it. Yes always. Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0